Tarczyński S.A. – innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych rozpoczął nową kampanię employer branding pod hasłem „Otwórz się na więcej”. Jej motywem przewodnim jest zaproszenie odbiorcy do „otwarcia się” na moc doświadczeń, możliwości i perspektyw, jakie firma oferuje jako pracodawca.
Jednym z aktualnych celów marki jest przyciągniecie najlepszych na rynku aktywnych oraz pasywnych kandydatów.
„Rynek pracy nieustannie ewoluuje – zmienia się zarówno charakterystyka pracowników, jak i sposoby komunikacji z nimi. Kandydaci poszukują informacji o pracodawcy w Internecie. Sprawdzają opinie o firmie w mediach społecznościowych i na forach. Szeroka obecność w tych kanałach jest dzisiaj czymś koniecznym i naturalnym. Dlatego chcielibyśmy wzmocnić wizerunek naszej organizacji, który ma kluczowe znaczenie w procesie rekrutacji” – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Produkty firmy są dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na trzech kontynentach. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania również w sferze employer brandingu. 26.04 ruszyła nowa kampania marki pod hasłem „Otwórz się na więcej”. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w firmie – wskazanych przez samych pracowników – od otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju, aż po sposób, w jaki tworzy się zespoły w poszczególnych obszarach działalności firmy.
„Budujemy wizerunek naszej marki jako pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami. Tym razem po raz pierwszy postawiliśmy na kampanię z udziałem naszych pracowników. Stawiamy na to, by komunikacja naszej marki była jak najbardziej rzetelna i wiarygodna, a nic tak nie buduje tego wizerunku, jak słowa i opinie osób związanych z firmą” – mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju.
Rozpoczęta kampania będzie wspierana działaniami wizerunkowo-rekrutacyjnymi prowadzonymi w Internecie i mediach społecznościowych. Komunikacja będzie prowadzona przez cały rok i stale rozwijana o nowe elementy i formaty m.in. testimoniale z udziałem pracowników.
Za przygotowanie i realizację działań taktycznych i strategicznych w zakresie kampanii employer brandingowej odpowiada agencja Grow.
Więcej informacji na temat pracy w Tarczyński S.A. oraz aktualne rekrutacje, które wspiera kampania, znajdują się na stronie: http://tarczynskipraca.pl/
W czasach, kiedy walka o klienta stała się dla wielu firm codziennością, niezwykle ważne jest umiejętne wykorzystywanie każdego sposobu dotarcia do niego. Kalendarze firmowe, dostępne w różnych formach i rozmiarach, świetnie się do tego nadają – łącząc funkcję użytkową i dekoracyjną, a także opatrzone logotypem firmy, stanowią doskonały nośnik reklamowy.
Kalendarz to pożądany i bardzo chętnie wykorzystywany nośnik reklamy. Pozwala nie tylko na umieszczenie logo danego podmiotu oraz danych teleadresowych, ale również przekazanie istotnych informacji dotyczących profilu działalności firmy.
Podstawą skutecznych działań reklamowych i marketingowych jest dotarcie do najszczerszej grupy odbiorczej. Kalendarz wpisuje się w ten cel znakomicie. Jest to przedmiot codziennego użytku, a powieszony na ścianie w dość ruchliwym miejscu znakomicie eksponuje umieszczone na nim logo reklamowanego podmiotu.
Ważną zaletą kalendarzy jest możliwości modyfikacji ich formy oraz dostosowania do konkretnych potrzeb i oczekiwań klienta.
Kalendarze poza rolą reklamową spełniają funkcję użytkową. Rozprowadzone wśród pracowników danego podmiotu pomagają organizować i planować pracę wprowadzając ład i porządek.
Wykorzystywane jako materiały reklamowe, mogą wzmacniać identyfikację pracowników z firmą i pomagać w budowaniu wizerunku marki.
Kalendarz reklamowy to świetny sposób na rozreklamowanie firmy tanim kosztem. Dzięki temu dane przedsiębiorstwo pozostanie w pamięci odbiorcy, a wykorzystywany kalendarz będzie pełnił również funkcję praktyczną.
Obecny rozwój technologii pozwala na naprawdę wiele. Przykładem są wszelkie techniki nanoszenia druku. Mało kto wie, że druk cyfrowy to jedna z najbardziej popularnych metod druku. Dlaczego? Bo dzięki niej można sobie pozwolić na druk małoformatowy, często używany w np. produkcji materiałów typowo reklamowych. Można zaliczyć do nich wizytówki, ulotki, etykiety, broszury, katalogi, nadruki.
Współczesne maszyny w druku cyfrowego pracują zgodnie z technologią elektrofotograficzną (inaczej laserową). Oznacza to, że zamiast typowej matrycy tego rodzaju sprzęt wykorzystuje specjalistyczny cylinder, znany w węższych kręgach jako fotoreceptor. Maszyna pokryta jest odpowiednią warstwą światłoczułą, która dzięki wiązce laserowej tworzy jeszcze nie wywołany obraz. Dopiero za pomocą tonera maszyna nanosi obraz na specjalnie przygotowany nośnik, taki jak folię lub papier, a następnie zespala go termicznie.
Wykonane tą metodą wydruki pozwalają na natychmiastową dalszą obróbkę. Ponadto mogą być realizowane w atrakcyjnych cenach nawet przy bardzo niskich nakładach. Można wykorzystać druk cyfrowy do przeróżnych projektów o różnych gramaturach. W dodatku technologia druku cyfrowego pozwala na wykorzystanie personalizacji - czyli na druk kolorowy lub na umieszczanie na wydrukach konkretnych danych. Jakość i szybkość wydruków cyfrowych jest obecnie coraz lepsza, na miarę druku offsetowego.
Drukarnia cyfrowa to ta prostsza technika druku. Trzeba powiedzieć, że drukowanie w technologii offsetowej jest o wiele bardziej skomplikowane. Projekt graficzny musi być wcześniej naświetlony najczęściej na fotonaświetlarce i na blachach drukarskich. Każda blacha to odpowiednio jeden z kolorów CMYK. Następnie blachy umieszcza się w maszynie i odpowiednio pozycjonuje. Specjalista nakłada farbę drukarską i dopiero wtedy może zacząć drukować pierwszą kopię projektu, jednak najczęściej po skończonej pracy wyrzuca je do śmieci, bo ciężko o idealny wydruk za pierwszym razem.
To właśnie dlatego drukarz najpierw ogląda pierwsze kopie i wprowadza poprawki, czyli korektę kolorów (jeśli klient chce druk kolorowy), pasowania i reszty ustawień. Całościowy proces jest dość czasochłonny, choć z drugiej strony wszystko zależy od sprzętu. Nowoczesne maszyny offsetowe automatyzują wszystkie te kroki, jednak w nieco starszych modelach wszystko od początku do końca trzeba wykonywać ręcznie.
Warto dodać, że zanim maszyna zacznie dobrze drukować, to drukarnia offsetowa musi często wydrukować nawet kilkadziesiąt kopii jednego materiału. Przekładając to na koszta uruchomienie procesu druku offsetowego to dość spory wydatek.