Kontakt

redakcja@kalendarz-reklamowy.pl

Wiadomości

HP oferuje firmom wygodne, bezpieczne i trwałe rozwiązania w zakresie druku

Liczba przedsiębiorców i małych firm wchodzących na rynek w ciągu ostatniego roku znacząco wzrosła. Według U.S. Census Bureau, w 2021 roku zarejestrowano 5,4 miliona nowych firm, co oznacza wzrost o 23% w stosunku do roku poprzedniego[I]. Chcąc zachować konkurencyjność, właściciele wykorzystują nowe rozwiązania, modele pracy i technologie. HP Inc odpowiada na stale zmieniające się i rosnące potrzeby MŚP, wprowadzając nowy pakiet rozwiązań w zakresie druku, który ma pomóc właścicielom małych firm zmaksymalizować wydajność i dalej rozwijać swoją działalność.

Od teraz, wykorzystując pojedyncze konto Instant Ink, firmy automatycznie otrzymają materiały eksploatacyjne (atrament lub toner) dla wielu urządzeń, które mogą znajdować się w różnych pomieszczeniach, a nawet biurach. W połączeniu z zaawansowanymi funkcjami nowych drukarek z serii LaserJet Pro z HP+ (HP LaserJet Pro 4000 oraz HP LaserJet Pro 3000), subskrypcja Instant Ink może pomóc przedsiębiorcom zaoszczędzić czas i pieniądze, a co więcej ułatwia recykling wkładów oraz wspiera ochronę lasów na całym świecie.

– Właściciele małych i średnich firm często zarządzają każdym aspektem swojej działalności i choć drukowanie jest dla wielu z nich niezbędne w codziennej pracy, chcą, aby proces – od konfiguracji drukarki po zamawianie materiałów eksploatacyjnych i monitorowanie potencjalnych zagrożeń – był bezproblemowy – komentuje Michał Chęcielewski, Home Printing Solution Category Manager, HP Inc Polska. HP Instant Ink dla firm i nowe drukarki z serii LaserJet Pro z HP+, to intuicyjny system druku wymagający minimalnego zarządzania, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą poświęcić czas i energię na rozwój swoich firm.

W odpowiedzi na potrzeby małych firm

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Morning Consult[II], dla ponad 80 procent małych firm drukowanie jest niezbędne do prowadzenia działalności. Jednocześnie 55 procent twierdzi, że nie ma czasu na zarządzanie tą technologią.

Jak tłumaczy jeden z ankietowanych przedsiębiorców: – Zarządzanie drukarkami to niezbyt efektywne wykorzystanie czasu i energii. Z kolei inny respondent podkreśla: – Wszystko staje się coraz bardziej zautomatyzowane. Być może podobny trend można zastosować również w przypadku drukarek. Dobrze by było, gdyby urządzenia mogły samodzielnie zamawiać tusz i toner.

Uczestnicy badania twierdzą, że potrzebują wielofunkcyjnej drukarki, która jest prosta w konfiguracji i łatwa w zarządzaniu, z automatycznymi przypomnieniami o poziomach tuszu czy tonera oraz możliwością bezproblemowego parowania z wieloma urządzeniami.

Najważniejsze cechy i zalety HP Instant Ink dla firm oraz nowych urządzeń LaserJet Pro z HP+

Zwiększona produktywność

  • Subskrypcja Instant Ink zadba o to, aby nigdy nie zabrakło tonera, gdy będzie najbardziej potrzebny[III].
  • Urządzenie HP LaserJet Pro z subskrypcją Instant Ink wykrywa, kiedy kończy się toner i automatycznie dostarcza kolejne egzemplarze bezpośrednio we wskazane miejsca, w odpowiednim czasie i w ramach skonsolidowanego systemu rozliczeń[IV].
  • Zbudowana z myślą o szybkości, seria HP LaserJet Pro 4000 zapewnia wysokiej jakości wydruki z prędkością 40 stron na minutę[V], natomiast seria HP LaserJet Pro 3000 – z prędkością 35 stron na minutę[VI].
  • Integracja z HP Smart App[VII] i chmurą umożliwia drukowanie z dowolnego miejsca, wysokonakładowe skanowanie i uproszczone przesyłanie dokumentów, co zapewnia większą produktywność, niezawodność oraz bezpieczeństwo druku biznesowego.
  • LaserJet Pro z HP+ posiada certyfikat ENERGY STAR[VIII] oraz wykorzystuje technologię HP Auto On/Off[IX].

Bezproblemowe zarządzanie

  • Oszczędność czasu dzięki HP+ Smart Admin Dashboard[X] zaprojektowanemu dla małych firm, umożliwiającemu zdalne konfigurowanie, monitorowanie użytkowania i kontrolowanie ustawień zabezpieczeń w wielu drukarkach HP znajdujących się w różnych lokalizacjach .
  • Konfiguracja oparta na chmurze, umożliwiająca zdalne i łatwe konfigurowanie oraz obsługę drukarek[XI].
  • Zdalne zabezpieczenia z automatycznym monitorowaniem dla wielu drukarek i lokalizacji.
  • Bezproblemowe łączenie się z drukarkami z dowolnego urządzenia i sieci.
  • Dedykowane wsparcie techniczne z dwuletnią rozszerzoną gwarancją.

Zaawansowane bezpieczeństwo

  • Monitorowanie zabezpieczeń w trybie 24/7 od momentu wyjęcia urządzenia z pudełka z HP Wolf Pro Security – wbudowanej i wstępnie skonfigurowanej usłudze, obejmującej błyskawiczne alerty Smart Security dotyczące potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa.
  • Zrównoważony wpływ
  • W Europie wkłady atramentowe i tonerowe HP można poddać recyklingowi w ramach programu HP Planet Partners[XII]. Co istotne, HP prowadzi recykling w ramach obiegu zamkniętego, dążąc do ograniczenia ilości nowowyprodukowanego plastiku.
  • W Polsce można z łatwością poddać recyklingowi wkłady atramentowe i tonerowe dzięki opcji przesyłki zwrotnej oraz opakowaniu dołączanemu do każdego zamówienia Instant Ink[XIII].
  • LaserJet Pro z HP+ wspiera inicjatywę Forest First co oznacza, że za każdą stronę wydrukowaną w okresie eksploatacji drukarki, HP wesprze działania na rzecz odbudowy, ochrony i odpowiedzialnego zarządzania lasami, współpracując z partnerami z organizacji pozarządowych, takich jak World Wildlife Fund.
  • HP pomaga przedsiębiorstwom rozwijać inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju także poprzez certyfikację Natural Capital Partners CarbonNeutral[XIV].

Dostępność

HP Instant Ink dla firm oraz urządzenia LaserJet Pro serii 3000 i 4000 z HP+ będą dostępne w Polsce od listopada 2022 r.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

Po co Tobie kalendarz reklamowy?

W czasach, kiedy walka o klienta stała się dla wielu firm codziennością, niezwykle ważne jest umiejętne wykorzystywanie każdego sposobu dotarcia do niego. Kalendarze firmowe, dostępne w różnych formach i rozmiarach, świetnie się do tego nadają – łącząc funkcję użytkową i dekoracyjną, a także opatrzone logotypem firmy, stanowią doskonały nośnik reklamowy.

Kalendarz to pożądany i bardzo chętnie wykorzystywany nośnik reklamy. Pozwala nie tylko na umieszczenie logo danego podmiotu oraz danych teleadresowych, ale również przekazanie istotnych informacji dotyczących profilu działalności firmy.

Podstawą skutecznych działań reklamowych i marketingowych jest dotarcie do najszczerszej grupy odbiorczej. Kalendarz wpisuje się w ten cel znakomicie. Jest to przedmiot codziennego użytku, a powieszony na ścianie w dość ruchliwym miejscu znakomicie eksponuje umieszczone na nim logo reklamowanego podmiotu.

Ważną zaletą kalendarzy jest możliwości modyfikacji ich formy oraz dostosowania do konkretnych potrzeb i oczekiwań klienta.

Kalendarze poza rolą reklamową spełniają funkcję użytkową. Rozprowadzone wśród pracowników danego podmiotu pomagają organizować i planować pracę wprowadzając ład i porządek.

Wykorzystywane jako materiały reklamowe, mogą wzmacniać identyfikację pracowników z firmą i pomagać w budowaniu wizerunku marki.

Kalendarz reklamowy to świetny sposób na rozreklamowanie firmy tanim kosztem. Dzięki temu dane przedsiębiorstwo pozostanie w pamięci odbiorcy, a wykorzystywany kalendarz będzie pełnił również funkcję praktyczną.

Więcej o druku…

Obecny rozwój technologii pozwala na naprawdę wiele. Przykładem są wszelkie techniki nanoszenia druku. Mało kto wie, że druk cyfrowy to jedna z najbardziej popularnych metod druku. Dlaczego? Bo dzięki niej można sobie pozwolić na druk małoformatowy, często używany w np. produkcji materiałów typowo reklamowych. Można zaliczyć do nich wizytówki, ulotki, etykiety, broszury, katalogi, nadruki.

Współczesne maszyny w druku cyfrowego pracują zgodnie z technologią elektrofotograficzną (inaczej laserową). Oznacza to, że zamiast typowej matrycy tego rodzaju sprzęt wykorzystuje specjalistyczny cylinder, znany w węższych kręgach jako fotoreceptor. Maszyna pokryta jest odpowiednią warstwą światłoczułą, która dzięki wiązce laserowej tworzy jeszcze nie wywołany obraz. Dopiero za pomocą tonera maszyna nanosi obraz na specjalnie przygotowany nośnik, taki jak folię lub papier, a następnie zespala go termicznie.

Wykonane tą metodą wydruki pozwalają na natychmiastową dalszą obróbkę. Ponadto mogą być realizowane w atrakcyjnych cenach nawet przy bardzo niskich nakładach. Można wykorzystać druk cyfrowy do przeróżnych projektów o różnych gramaturach. W dodatku technologia druku cyfrowego pozwala na wykorzystanie personalizacji - czyli na druk kolorowy lub na umieszczanie na wydrukach konkretnych danych. Jakość i szybkość wydruków cyfrowych jest obecnie coraz lepsza, na miarę druku offsetowego.

Drukarnia cyfrowa to ta prostsza technika druku. Trzeba powiedzieć, że drukowanie w technologii offsetowej jest o wiele bardziej skomplikowane. Projekt graficzny musi być wcześniej naświetlony najczęściej na fotonaświetlarce i na blachach drukarskich. Każda blacha to odpowiednio jeden z kolorów CMYK. Następnie blachy umieszcza się w maszynie i odpowiednio pozycjonuje. Specjalista nakłada farbę drukarską i dopiero wtedy może zacząć drukować pierwszą kopię projektu, jednak najczęściej po skończonej pracy wyrzuca je do śmieci, bo ciężko o idealny wydruk za pierwszym razem.

To właśnie dlatego drukarz najpierw ogląda pierwsze kopie i wprowadza poprawki, czyli korektę kolorów (jeśli klient chce druk kolorowy), pasowania i reszty ustawień. Całościowy proces jest dość czasochłonny, choć z drugiej strony wszystko zależy od sprzętu. Nowoczesne maszyny offsetowe automatyzują wszystkie te kroki, jednak w nieco starszych modelach wszystko od początku do końca trzeba wykonywać ręcznie.

Warto dodać, że zanim maszyna zacznie dobrze drukować, to drukarnia offsetowa musi często wydrukować nawet kilkadziesiąt kopii jednego materiału. Przekładając to na koszta uruchomienie procesu druku offsetowego to dość spory wydatek.

Przez długie lata, gdy myśleliśmy o jakiekolwiek drukarni, to chodziło właśnie o drukarnię offsetową. Drukarnie z dużą maszyną, gdzie nanoszenie farb na papier nie odbywa się bezpośrednio, a przy użyciu formy drukowej. To właśnie na formie drukowej znajduje się obraz tego, co będzie drukowane. I jest on powielany na kolejnych arkuszach. Jest to złożony proces, ponieważ najpierw trzeba przygotować ową formę (bez zagłębiania się w różne, dostępne technologie). Dochodzimy właśnie do odpowiedzi na nasze pytanie. Drukarnia offsetowa mogłaby wydrukować 100 wizytówek, ale kosztowałyby tyle samo, co 1000 wizytówek, ponieważ nakład pracy byłby ten sam - czyli przygotowanie formy drukarskiej, przygotowanie farb, ustawienie maszyny. Dlatego też można spotkać się z pozornie niemiłymi drukarzami, którym nie chce się tłumaczć istoty druku offsetowego. Ale to nie znaczy, że wszyscy są niemili!

Obecnie jest to już niemal standard i podstawowy nakład wizytówek. No ale co się zmieniło, że niektóre drukarni oferują wizytówki w mniejszych nakładach? Różnica dotyczy technologii. Stało się to możliwe, dzięki ciągle rosnącej popularności druku cyfrowego. Druku bez form drukowych, bezpośrednio na papierze. Czyli prościej, szybciej i przede wszystkim taniej. Bez problemu można wydrukować nawet 1 plakat i przesłać je od razu do klienta.

Niejednokrotnie mogliście usłyszeć negatywne opinie na temat jakości druku cyfrowego, że to nie ta jakość itd. Tak były, na początku wprowadzania tej technologii. Te czasy jednak minęły i dla większości projektów nie będzie widać żadnej różnicy w jakości wydruku, niezależnie od wybranej technologii.

Wybierz druk cyfrowy, jeśli potrzebujesz niższy nakład i masz mniej czasu. Czyli jeśli potrzebujesz 100 ulotek A5 na jutro, wybierz druk cyfrowy.  Druk offsetowy będzie bardziej opłacalny przy większych nakładach - np 1000 plakatów A3.

Jeżeli na co dzień drukujemy bardzo dużo i tym samym potrzebne nam są wysokiej jakości wydruki, nie powinniśmy zapominać o tym, że decydując się na zakup swojego własnego urządzenia, nie będzie to dla nas zbyt opłacalne. Warto więc w tym przypadku wybrać renomowaną drukarnię cyfrową, gdzie tak naprawdę bardzo szybko będziemy mogli zrealizować wszystkie niezbędne projekty.

Przede wszystkim nie powinniśmy zapominać o tym, że bardzo ważne jest aby wybrana przez nas firma posiadała bardzo duże doświadczenie na rynku. Jest to istotne, ponieważ tylko dzięki temu będziemy mieć pewność, że pracownicy będą mogli nam pomóc wykonać nawet najbardziej skomplikowane projekty. Jest to bardzo ważne, ponieważ często w wielu przypadkach może okazać się, że drukarnie cyfrowe nie podejmą się takiego rozwiązania. O czym jeszcze w tym przypadku pamiętać?

Oczywiście tutaj liczy się także wysoka jakość wydruku. W szczególności jeżeli nasze zlecenie dotyczy między innymi wizytówek lub też folderów reklamowych, które będą również kolejno przekazywane do naszych klientów, nie możemy oszczędzać właśnie na takich parametrach. To w dużej mierze wpływa na renomę naszej firmy, dlatego drukarnia cyfrowa, która będzie w stanie wydrukować nam wysokiej jakości projekty jest naprawdę potrzebna.

Warto pamiętać, że bardzo dużym błędem jest kierowanie się ceną podczas wyboru drukarni. Oczywiście jeżeli zależy nam na wspomnianej wcześniej jakości, nie zapłacimy za taką usługę mało. Coraz więcej osób wycofuje się z naprawdę pięknie wykonanych projektów na rzecz tańszych drukarni. Jeżeli ma to być nasza reklama, nie powinniśmy wybierać taniej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *