Kontakt

redakcja@kalendarz-reklamowy.pl

Wiadomości

HP oferuje firmom wygodne, bezpieczne i trwałe rozwiązania w zakresie druku

Liczba przedsiębiorców i małych firm wchodzących na rynek w ciągu ostatniego roku znacząco wzrosła. Według U.S. Census Bureau, w 2021 roku zarejestrowano 5,4 miliona nowych firm, co oznacza wzrost o 23% w stosunku do roku poprzedniego[I]. Chcąc zachować konkurencyjność, właściciele wykorzystują nowe rozwiązania, modele pracy i technologie. HP Inc odpowiada na stale zmieniające się i rosnące potrzeby MŚP, wprowadzając nowy pakiet rozwiązań w zakresie druku, który ma pomóc właścicielom małych firm zmaksymalizować wydajność i dalej rozwijać swoją działalność.

Od teraz, wykorzystując pojedyncze konto Instant Ink, firmy automatycznie otrzymają materiały eksploatacyjne (atrament lub toner) dla wielu urządzeń, które mogą znajdować się w różnych pomieszczeniach, a nawet biurach. W połączeniu z zaawansowanymi funkcjami nowych drukarek z serii LaserJet Pro z HP+ (HP LaserJet Pro 4000 oraz HP LaserJet Pro 3000), subskrypcja Instant Ink może pomóc przedsiębiorcom zaoszczędzić czas i pieniądze, a co więcej ułatwia recykling wkładów oraz wspiera ochronę lasów na całym świecie.

– Właściciele małych i średnich firm często zarządzają każdym aspektem swojej działalności i choć drukowanie jest dla wielu z nich niezbędne w codziennej pracy, chcą, aby proces – od konfiguracji drukarki po zamawianie materiałów eksploatacyjnych i monitorowanie potencjalnych zagrożeń – był bezproblemowy – komentuje Michał Chęcielewski, Home Printing Solution Category Manager, HP Inc Polska. HP Instant Ink dla firm i nowe drukarki z serii LaserJet Pro z HP+, to intuicyjny system druku wymagający minimalnego zarządzania, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą poświęcić czas i energię na rozwój swoich firm.

W odpowiedzi na potrzeby małych firm

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Morning Consult[II], dla ponad 80 procent małych firm drukowanie jest niezbędne do prowadzenia działalności. Jednocześnie 55 procent twierdzi, że nie ma czasu na zarządzanie tą technologią.

Jak tłumaczy jeden z ankietowanych przedsiębiorców: – Zarządzanie drukarkami to niezbyt efektywne wykorzystanie czasu i energii. Z kolei inny respondent podkreśla: – Wszystko staje się coraz bardziej zautomatyzowane. Być może podobny trend można zastosować również w przypadku drukarek. Dobrze by było, gdyby urządzenia mogły samodzielnie zamawiać tusz i toner.

Uczestnicy badania twierdzą, że potrzebują wielofunkcyjnej drukarki, która jest prosta w konfiguracji i łatwa w zarządzaniu, z automatycznymi przypomnieniami o poziomach tuszu czy tonera oraz możliwością bezproblemowego parowania z wieloma urządzeniami.

Najważniejsze cechy i zalety HP Instant Ink dla firm oraz nowych urządzeń LaserJet Pro z HP+

Zwiększona produktywność

  • Subskrypcja Instant Ink zadba o to, aby nigdy nie zabrakło tonera, gdy będzie najbardziej potrzebny[III].
  • Urządzenie HP LaserJet Pro z subskrypcją Instant Ink wykrywa, kiedy kończy się toner i automatycznie dostarcza kolejne egzemplarze bezpośrednio we wskazane miejsca, w odpowiednim czasie i w ramach skonsolidowanego systemu rozliczeń[IV].
  • Zbudowana z myślą o szybkości, seria HP LaserJet Pro 4000 zapewnia wysokiej jakości wydruki z prędkością 40 stron na minutę[V], natomiast seria HP LaserJet Pro 3000 – z prędkością 35 stron na minutę[VI].
  • Integracja z HP Smart App[VII] i chmurą umożliwia drukowanie z dowolnego miejsca, wysokonakładowe skanowanie i uproszczone przesyłanie dokumentów, co zapewnia większą produktywność, niezawodność oraz bezpieczeństwo druku biznesowego.
  • LaserJet Pro z HP+ posiada certyfikat ENERGY STAR[VIII] oraz wykorzystuje technologię HP Auto On/Off[IX].

Bezproblemowe zarządzanie

  • Oszczędność czasu dzięki HP+ Smart Admin Dashboard[X] zaprojektowanemu dla małych firm, umożliwiającemu zdalne konfigurowanie, monitorowanie użytkowania i kontrolowanie ustawień zabezpieczeń w wielu drukarkach HP znajdujących się w różnych lokalizacjach .
  • Konfiguracja oparta na chmurze, umożliwiająca zdalne i łatwe konfigurowanie oraz obsługę drukarek[XI].
  • Zdalne zabezpieczenia z automatycznym monitorowaniem dla wielu drukarek i lokalizacji.
  • Bezproblemowe łączenie się z drukarkami z dowolnego urządzenia i sieci.
  • Dedykowane wsparcie techniczne z dwuletnią rozszerzoną gwarancją.

Zaawansowane bezpieczeństwo

  • Monitorowanie zabezpieczeń w trybie 24/7 od momentu wyjęcia urządzenia z pudełka z HP Wolf Pro Security – wbudowanej i wstępnie skonfigurowanej usłudze, obejmującej błyskawiczne alerty Smart Security dotyczące potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa.
  • Zrównoważony wpływ
  • W Europie wkłady atramentowe i tonerowe HP można poddać recyklingowi w ramach programu HP Planet Partners[XII]. Co istotne, HP prowadzi recykling w ramach obiegu zamkniętego, dążąc do ograniczenia ilości nowowyprodukowanego plastiku.
  • W Polsce można z łatwością poddać recyklingowi wkłady atramentowe i tonerowe dzięki opcji przesyłki zwrotnej oraz opakowaniu dołączanemu do każdego zamówienia Instant Ink[XIII].
  • LaserJet Pro z HP+ wspiera inicjatywę Forest First co oznacza, że za każdą stronę wydrukowaną w okresie eksploatacji drukarki, HP wesprze działania na rzecz odbudowy, ochrony i odpowiedzialnego zarządzania lasami, współpracując z partnerami z organizacji pozarządowych, takich jak World Wildlife Fund.
  • HP pomaga przedsiębiorstwom rozwijać inicjatywy w zakresie zrównoważonego rozwoju także poprzez certyfikację Natural Capital Partners CarbonNeutral[XIV].

Dostępność

HP Instant Ink dla firm oraz urządzenia LaserJet Pro serii 3000 i 4000 z HP+ będą dostępne w Polsce od listopada 2022 r.

Źródło: HP Inc.

www.hp.pl

Po co Tobie kalendarz reklamowy?

W czasach, kiedy walka o klienta stała się dla wielu firm codziennością, niezwykle ważne jest umiejętne wykorzystywanie każdego sposobu dotarcia do niego. Kalendarze firmowe, dostępne w różnych formach i rozmiarach, świetnie się do tego nadają – łącząc funkcję użytkową i dekoracyjną, a także opatrzone logotypem firmy, stanowią doskonały nośnik reklamowy.

Kalendarz to pożądany i bardzo chętnie wykorzystywany nośnik reklamy. Pozwala nie tylko na umieszczenie logo danego podmiotu oraz danych teleadresowych, ale również przekazanie istotnych informacji dotyczących profilu działalności firmy.

Podstawą skutecznych działań reklamowych i marketingowych jest dotarcie do najszczerszej grupy odbiorczej. Kalendarz wpisuje się w ten cel znakomicie. Jest to przedmiot codziennego użytku, a powieszony na ścianie w dość ruchliwym miejscu znakomicie eksponuje umieszczone na nim logo reklamowanego podmiotu.

Ważną zaletą kalendarzy jest możliwości modyfikacji ich formy oraz dostosowania do konkretnych potrzeb i oczekiwań klienta.

Kalendarze poza rolą reklamową spełniają funkcję użytkową. Rozprowadzone wśród pracowników danego podmiotu pomagają organizować i planować pracę wprowadzając ład i porządek.

Wykorzystywane jako materiały reklamowe, mogą wzmacniać identyfikację pracowników z firmą i pomagać w budowaniu wizerunku marki.

Kalendarz reklamowy to świetny sposób na rozreklamowanie firmy tanim kosztem. Dzięki temu dane przedsiębiorstwo pozostanie w pamięci odbiorcy, a wykorzystywany kalendarz będzie pełnił również funkcję praktyczną.

Więcej o druku…

Przez długie lata, gdy myśleliśmy o jakiekolwiek drukarni, to chodziło właśnie o drukarnię offsetową. Drukarnie z dużą maszyną, gdzie nanoszenie farb na papier nie odbywa się bezpośrednio, a przy użyciu formy drukowej. To właśnie na formie drukowej znajduje się obraz tego, co będzie drukowane. I jest on powielany na kolejnych arkuszach. Jest to złożony proces, ponieważ najpierw trzeba przygotować ową formę (bez zagłębiania się w różne, dostępne technologie). Dochodzimy właśnie do odpowiedzi na nasze pytanie. Drukarnia offsetowa mogłaby wydrukować 100 wizytówek, ale kosztowałyby tyle samo, co 1000 wizytówek, ponieważ nakład pracy byłby ten sam - czyli przygotowanie formy drukarskiej, przygotowanie farb, ustawienie maszyny. Dlatego też można spotkać się z pozornie niemiłymi drukarzami, którym nie chce się tłumaczć istoty druku offsetowego. Ale to nie znaczy, że wszyscy są niemili!

Obecnie jest to już niemal standard i podstawowy nakład wizytówek. No ale co się zmieniło, że niektóre drukarni oferują wizytówki w mniejszych nakładach? Różnica dotyczy technologii. Stało się to możliwe, dzięki ciągle rosnącej popularności druku cyfrowego. Druku bez form drukowych, bezpośrednio na papierze. Czyli prościej, szybciej i przede wszystkim taniej. Bez problemu można wydrukować nawet 1 plakat i przesłać je od razu do klienta.

Niejednokrotnie mogliście usłyszeć negatywne opinie na temat jakości druku cyfrowego, że to nie ta jakość itd. Tak były, na początku wprowadzania tej technologii. Te czasy jednak minęły i dla większości projektów nie będzie widać żadnej różnicy w jakości wydruku, niezależnie od wybranej technologii.

Wybierz druk cyfrowy, jeśli potrzebujesz niższy nakład i masz mniej czasu. Czyli jeśli potrzebujesz 100 ulotek A5 na jutro, wybierz druk cyfrowy.  Druk offsetowy będzie bardziej opłacalny przy większych nakładach - np 1000 plakatów A3.

Być może wydaje Ci się, że offset jest jedyną techniką drukarską gwarantującą wysoką jakość wydruku. Jednak się mylisz. Druk cyfrowy zrealizowany w profesjonalnej drukarni pozwoli Ci uzyskać jakość wydruku niemal identyczną jak jakość wydruku offsetowego. Jednak ten wariant powinieneś wybrać w dwóch sytuacjach: kiedy zależy Ci na niskim koszcie druku małego i średniego nakładu lub gdy chcesz wydrukować projekt w bardzo krótkim czasie. Druk cyfrowy jest opłacalny przy drukowaniu nawet jednego egzemplarza projektu. Brak konieczności uruchamiania skomplikowanego procesu produkcyjnego sprawia, że Twoja ulotka może być wydrukowana niemal „od ręki”.

Wybierając rodzaj druku, powinieneś kierować się nie tylko jego nakładem czy czasem realizacji. Aby projekt spełnił Twoje oczekiwania, technologia wydruku powinna być dobrana do jego parametrów.

Jednym z nich jest gramatura papieru. Jeśli grubość wybranego przez ciebie arkusza nie przekracza 270 g/, bez obaw możesz zastosować druk cyfrowy. Pamiętaj jednak, że drukarka cyfrowa jest w stanie drukować jedynie na podłożach dość elastycznych. W przypadku sztywniejszego arkusza lepszym rozwiązaniem będzie offset.

Kolejną kwestią warunkującą zastosowanie określonej techniki druku jest format wydruku. Druk cyfrowy zalecany jest do drukowania projektów mniejszych rozmiarów, np.: ulotek, wizytówek, agend konferencyjnych, zaproszeń czy krótkich serii katalogów. Maksymalny format projektu w tym wariancie druku to A3+. Jeśli chcesz wydrukować swój projekt w większym formacie, powinieneś wybrać offset. Ta technika druku doskonale się sprawdza w przypadku wydruku książek, gazet, prospektów czy map. Pamiętaj jednak, że technologie druku cały czas postępują. Na targach branżowych już pojawiają się maszyny do druku cyfrowego obsługujące formaty B2 i B1. Pojawienie się ich w parkach maszynowych polskich drukarni jest kwestią czasu…

Ostatnią rzeczą wpływającą na wybór techniki wydruku jest to, czy przygotowany projekt graficzny ma zostać jedynie powielony czy w trakcie drukowania będą wprowadzane do niego zmiany. Offset działa trochę jak kalka – jeden wzór jest odbijany na każdym z egzemplarzy. Dlatego jeżeli zamierzasz personalizować wydruk, to wówczas musisz wybrać druk cyfrowy. Ta technika wykorzystywana jest chociażby w druku zmiennych danych, kiedy drukowane zaproszenie czy ulotka personalizowane są chociażby imieniem i nazwiskiem osoby, do której ma trafić. Oczywiście istnieje możliwość połączenia obu technologii druku w celu wykonania materiałów spersonalizowanych. Część ze zmiennymi danymi może być wówczas wydrukowana na cyfrze, a pozostała zawartość na offsecie. Innym rozwiązaniem jest również dodrukowanie personalizowanych elementów techniką cyfrową na wykonanych wcześniej na offsecie materiałach. Doświadczony drukarz pomoże wybrać najlepszy wariant personalizowanego wydruku dla Twojego projektu.

Efekt finalny zależy nie tylko od rodzaju druku, który wybierzemy, ale także od pozostałych parametrów, przede wszystkim odpowiedniej gramatury papieru. Jeżeli zdecydujemy się na cienkie, wręcz przezroczyste kartki, niestety musimy liczyć się z tym, że wydruk będzie przebijał na drugą stronę, a papier może szybko ulec zniszczeniu, np. przez gniecenie. Kolejny ważny aspekt to format wydruku. Druk cyfrowy idealnie sprawdzi się przy mniejszych realizacjach, a druk offsetowy przy większych. Warto wziąć pod uwagę również wybór odpowiedniej drukarni. Przed wyborem warto poczytać opinie w internecie i popytać znajomych. Jednym zdaniem: zróbmy porządny research, aby nie popełnić błędu, źle inwestując.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie „jaki druk jest lepszy - offsetowy czy cyfrowy”, gdyż wszystko zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań.

Przez długie lata, gdy myśleliśmy o jakiekolwiek drukarni, to chodziło właśnie o drukarnię offsetową. Drukarnie z dużą maszyną, gdzie nanoszenie farb na papier nie odbywa się bezpośrednio, a przy użyciu formy drukowej. To właśnie na formie drukowej znajduje się obraz tego, co będzie drukowane. I jest on powielany na kolejnych arkuszach. Jest to złożony proces, ponieważ najpierw trzeba przygotować ową formę (bez zagłębiania się w różne, dostępne technologie). Dochodzimy właśnie do odpowiedzi na nasze pytanie. Drukarnia offsetowa mogłaby wydrukować 100 wizytówek, ale kosztowałyby tyle samo, co 1000 wizytówek, ponieważ nakład pracy byłby ten sam - czyli przygotowanie formy drukarskiej, przygotowanie farb, ustawienie maszyny. Dlatego też można spotkać się z pozornie niemiłymi drukarzami, którym nie chce się tłumaczć istoty druku offsetowego. Ale to nie znaczy, że wszyscy są niemili!

Obecnie jest to już niemal standard i podstawowy nakład wizytówek. No ale co się zmieniło, że niektóre drukarni oferują wizytówki w mniejszych nakładach? Różnica dotyczy technologii. Stało się to możliwe, dzięki ciągle rosnącej popularności druku cyfrowego. Druku bez form drukowych, bezpośrednio na papierze. Czyli prościej, szybciej i przede wszystkim taniej. Bez problemu można wydrukować nawet 1 plakat i przesłać je od razu do klienta.

Niejednokrotnie mogliście usłyszeć negatywne opinie na temat jakości druku cyfrowego, że to nie ta jakość itd. Tak były, na początku wprowadzania tej technologii. Te czasy jednak minęły i dla większości projektów nie będzie widać żadnej różnicy w jakości wydruku, niezależnie od wybranej technologii.

Wybierz druk cyfrowy, jeśli potrzebujesz niższy nakład i masz mniej czasu. Czyli jeśli potrzebujesz 100 ulotek A5 na jutro, wybierz druk cyfrowy.  Druk offsetowy będzie bardziej opłacalny przy większych nakładach - np 1000 plakatów A3.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *